Melisandra

Finally I have sent Tilda to the new owner, so I can fully show you how my work looks like :) She was named previously as Piwonia, but she got new one- Melisandra (probably ;)) I am absolutely happy with the hair set up, since I was really annoyed with not much good look of Hortensja ones. I am thinking to sort of re root Hortensja's hair :) Anyway, check out the pics ;)

W końcu wysłałam Tilde do jej nowej właścicielki, więc mogę w pełni pokazać moją prace :) Początkowo została nazwana jako Piwonia, ale dostała nowe imię- Melisandra. Jestem absolutnie zadowolona z nowego sposobu na włosy, bo jak do tej pory, co widać u Hortensji nie do końca działało. W związku z czym planuję zrobienie raz jeszcze fryzury Hortensji :) W każdym razie, zapraszam do oglądania ;)







2 comments:

  1. Melisandra dostała honorowe miejsce na półeczce nad moim kompem i macha do mnie zalotnie nóżką :) Jest boska :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo się ciesze, bo nie byłam pewna czy się spodoba :D

    ReplyDelete

Copyright © 2014 Deri Crafts , Blogger