A bag

Well I did it , in the end! This was an impossibly long time, but finally I made the bag either for gym outfit or for beach stuffs : D. The bag has snaps on both sides, so if necessary I can increase the volume and (which I have done, for the first time, in the bag) a pocket for documents. That was a ridiculously long sewing. Mostly because it was a combined project, so not quite as planned, but it came out good. The downside, however, is the bag's handles, I done badly the stitching. Fortunately it can be nice saved with the additional pads. Anyhow it will be done later, the most important for now is the bag! : D

No w końcu zrobiłam! Trwało to niemożliwie długo, ale w końcu uszyłam sobie torbę plażowo- siłowniową :D. Torba ma z boków zatrzaski, wiec w miarę potrzeby można zwiększyć jej pojemność oraz (co wykonałam po raz pierwszy w torbie) kieszonkę na dokumenty. Śmiesznie się to szyło i długo. Dodatkowo jest to trochę kombinowany projekt, wiec nie do końca tak planowałam, ale wyszło fajnie. Minusem jednak są rączki torebki, skrewiłam na zszywaniu ich, ale na szczęście da się to ładnie uratować nakładkami. Nie mniej to już później, grunt że sama torba już jest! :D




No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Deri Crafts , Blogger