Sunday's memories

Today I was searching out my disk in a search of maps and I came across on a totally forgotten folder with my decoupage works. I was quite surprised when I have checked this blog and i haven't found any of the works I have done with this technique. I will try, as often as possible to update blog with new- old pictures of my works. I will start today with my very first work- a jewelry box- which I have made 6 years ago!

.  .  .

Przekupując dzisiaj dysk w poszukiwaniu map, natknęłam się przypadkiem na folder z moimi pracami decoupage'owymi. Jakież było moje zdziwienie, gdy sprawdzając bloga nie znalazłam żadnych opublikowanych prac. W związku z tym, postaram się tak często jak się da, zamieszczać posty z pracami. Zacznę już dziś prezentując moja pierwsza w życiu decoupage'owa prace- skrzyneczkę na biżuterie- którą zrobiłam 6 lat temu!





No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Deri Crafts , Blogger