Halloween ATC

I am taking again part in a new challenge organized by shop "Na Strychu". This time the challenge is about a "recipe for an Autumn" and the form of a work- ATC. Since no one among my friends or family celebrates Halloween, and I really love to create works in this subject, I have decided to pick this theme for my ATCs. The result you can see below :) I also will take part, for the first time, in the ATC swap! I cannot wait! :D

.  .  . 

Po raz kolejny biorę udział w wyzwaniu sklepiku "Na Strychu". Tym razem wyzwanie dotyczy "Przepisu na Jesień" i jest w formie kart ATC. Jako że nikt z moich znajomych ani rodziny nie celebruje święta Halloween, a ja tak lubię tworzyć prace w tym temacie, w związku z czym właśnie Halloween wybrałam na moje ATC. Rezultaty można podziwiać poniżej ;). Będę również po raz pierwszy brała udział w wymianie kart ATC! Nie mogę się już doczekać!






Tak więc zgłaszam swoje ATC na wyzwanie:






8 comments:

  1. Świetne! Bardzo halloweenowe! :) Ptaszory prezentują się wybornie ;) Dzięki za udział w wyzwaniu Na Strychu.

    ReplyDelete
  2. Trafił do mnie ptaszek "kulka" ;) Jest świetny! I oczy mu pięknie błyszczą ;)Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że podobała się Tobie moja praca :D Pozdrawiam również i dziękuje za komentarz!

      Delete
  3. Do mnie trafił piękny ptaszek z cudnie błyszczącymi się oczami. Papier też cudownie się mieni. Do mnie dotarł ten najchudszy ptaszek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za komentarz i strasznie się cieszę, że się spodobał ATCiak! :D

      Delete
  4. Znalazł się też właściciel czwartego ptaszka! Powtórzę się, ATCiak wyborny! :) Ciekawe do kogo trafił ostatni, zezulec :P Pozdrawiam, Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale fajowo, że się Tobie trafił ptaszor! I cieszę się, że się podoba :D. Też jestem ciekawa, bo nie mam odzewu od 4 osoby.

      Delete

Copyright © 2014 Deri Crafts , Blogger