Spooky Santa

The story of this card has started when I decided to try out water colouring. Since Christmas is soon and I have started preparing my holiday cards in October, I choose Santa Claus stamp for tests. I have this nice vintage looking stamps from Tim Holtz, so it was perfect picture to practice colouring. Well, I haven't foreseen what effect I may end up with xD. I like the coloring in the end, and I have finally made a card of it, though I still think that my work made this poor Santa Claus look so spooky xD.
Oh and I also have tested foamiran- great stuff for flower making!
What you think? 

.  .  .

Historia tej kartki rozpoczęła się, kiedy postanowiłam jakiś czas temu poćwiczyć malowanie akwarelami. A skoro Boże Narodzenie ma być całkiem niedługo, a ja zaczęłam robienie świątecznych kartek już w Październiku, to wybrałam stempel Mikołaja na moje testy. Mam w swojej kolekcji fajnego vintage'owego Mikołaja z zestawu Tima Holtz' a, więc uznałam że on (Mikołaj, nie Tim ;) ) świetnie nada się do testowania. No cóż, nie przewidziałam z jakim rezultatem może się to skończyć xD. I chociaż w sumie podoba mi się to co zrobiłam, finalnie obrazek trafił na kartkę którą prezentuje poniżej, to jednak nadal uważam, że efekt moich testów spowodował, że biedny Mikołaj wygląda dość upiornie xD. 
Oh i jeszcze przy okazji przetestowałam foamiran- fajny materiał do robienia kwiatków!

A wy co sądzicie?




No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Deri Crafts , Blogger