My planner for 2017

I haven't been blogging for a while, but it doesn't mean I stop creating ;). Since I have more time now, I will be doing it more. Today I want to present you my diy planner. There was recently a big hype over internet, about 'My Happy Planner'. I am not a planning person, but I really was thinking, to get something like that for myself as a half planner, half diary. However after consideration I decided that better option, also for many future projects (not only planner), will be a binder. I decided on Cinch, and it was the best idea ever! To create planner I have used a fantastic paper set from ' 7 dots studio'.
The effect of my work you can see on pictures below.

.  .  .

Chociaż od dłuższego czasu nie było nowych wpisów, nie znaczy to, że przestałam również tworzyć :) Od teraz, jak już mam trochę więcej czasu, postaram się w miarę regularnie publikować. Dzisiaj prezentuje mój własnoręcznie robiony planer. Ostatnio w internetach był duży szał na plannery "My Happy Planner". Nie jestem osobą planującą, ale poważnie rozważałam zakup tego plannera do używania w połowie jako dziennik. Jednakże po rozważeniu wszystkich za i przeciw, zdecydowałam, że bardziej funkcjonalne, także do przyszłych projektów, będzie zainwestowanie we własną bindownice i padło na Cinch'a. I to był strzał w przysłowiową dziesiątkę! Do wykonania plannera użyłam rewelacyjnego zestawu papierów firmy "7 dots studio".
Na zdjęciach prezentuję efekt mojej pracy.



















No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Deri Crafts , Blogger